Tillsammans med Tommy Hellström på Moment of Truth fick vi möjligheten att ta fram en ny layout och skapa ett nytt tema för deras hemsida i WordPress tillsammans med en ny logotyp. Tommy vill uppgradera företagets grafiska identitet och ge den ett modernt och inspirerande uttryck. Ett riktigt roligt projekt där arbetet med att fånga känslan och drivkraften i varumärket och människorna bakom var både utmanande och givande.
Om Moment of truth
Vi tror på att skapa stolthet i företag. Stolthet för var företaget är på väg och varför. Och såklart stolthet för det vi presterar varje dag tillsammans med våra kollegor.
Vår vision är gladare och mer välmående människor i Sverige. Vi kallar oss kommersiella kulturarbetare om någon frågar vad vi gör. Vi älskar magin när våra uppdragsgivare har köer av köpsugna kunder och samtidigt ljudligt uppskattande medarbetare. De mjuka ledningsverktygen såsom vision, mission, och värderingar behöver ibland ses över och utmanas utifrån ekonomiska nyckeltal samt medarbetares- och kunders uppfattningar.
Vi jobbar för beteendeutveckling över tid på ett eller annat sätt. I olika faser med utgångspunkt utifrån de vad våra kunder vill uppnå. Såklart, alltid med ett förhållningssätt att stärka företagskulturen och skapa värde för kunder, medarbetare och ägare. Läs mer om Moment of truth och deras koncept.